ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

GDPR
Σύμφωνα με τον GDPR (General Data Protection Regulation)- “Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων” [Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου, το e shop walk.com.gr σας ενημερώνει πως:
  1. Έχει κάθε δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον πελάτη για την αγορά του με mail καθώς και να περάσει σε καθώς και να περάσει σε τρίτους (ταχυδρομική) τα απαραίτητα στοιχεία για την
    πραγματοποίηση της σύμβασης (πώλησης).
  2. Τα πεδία που αποθηκεύονται για την διεκπεραίωση της παραγγελίας είναι τα εξής: Ονοματεπώνυμο, Στοιχεία Διεύθυνσης κατοικίας, Τηλέφωνο, email.
  3. Για λόγους ασφαλείας γίνεται αποθήκευση της ip με την οποία πραγματοποιείται την αγορά σας.
  4. Έχετε το απόλυτο δικαίωμα να ζητήσετε μέσω email την διαγραφή του λογαριασμού σας και όλων των στοιχείων σας. Επιπρόσθετα μπορείτε να ζητήσετε την επεξεργασία των στοιχείων σας.
  5. Συμφωνείτε στην εξαγωγή σε csv όλων των στοιχείων σας καθώς και των παραγγελιών που έχετε πραγματοποιήσει στο eshop μας.

 


Ασφάλεια Δεδομένων
Για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου συλλέγουμε από τους πελάτες μας τα αναγκαία στοιχεία για τη διενέργεια συναλλαγών.
Η επιχείρηση μας δίνει άμεση προτεραιότητα στην τήρηση του απορρήτου των προσωπικών σας στοιχείων ακολουθώντας τις αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων. Διαφυλάσσουμε αυστηρά κάθε πληροφόρηση που μας παρέχετε. Οι ποιοτικές υπηρεσίες που παρέχουμε προϋποθέτουν τη χρήση των παρακάτω προσωπικών σας δεδομένων:

Το ονοματεπώνυμό σας,
Τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (διεύθυνση, ΤΚ, πόλη, χώρα, δήμος),
Το τηλέφωνο σας,
Την πλήρη ταχυδρομική σας διεύθυνση
Αποκάλυψη Προσωπικών Δεδομένων Πελατών σε Τρίτους

Το κατάστημά μας δεσμεύεται ότι δεν αποκαλύπτει, πωλεί, παραχωρεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά σας δεδομένα σε οποιοδήποτε εξωτερικό οργανισμό, εκτός αν έχει μεσολαβήσει προγενέστερη έγγραφη ενημέρωση από εσάς ή εσείς έχετε εξουσιοδοτήσει το κατάστημα μας για την παροχή επιπλέον πληροφοριών ή όταν αυτό απαιτείται από το νόμο ή από δικαστική απόφαση.

Διαφημιστικά Μηνύματα
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν χρησιμοποιεί ποτέ τα προσωπικά σας δεδομένα για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών τρίτων εταιριών εκτός αν εσείς δεν έχετε αντίρρηση για την λήψη διαφημιστικών μηνυμάτων. Οι εταιρίες αυτές δεν έχουν το δικαίωμα να διατηρούν τα προσωπικά σας δεδομένα εκτός αν εσείς εκφράσετε ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Αποδοχή Όρων Τήρησης Αρχείου Προσωπικών Δεδομένων
Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί προστασίας του φυσικού προσώπου από την διαδικασία επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Απόρρητο και ασφάλεια συναλλαγών
Το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα παρέχει απόλυτη ασφάλεια στις συναλλαγές σας . Οι συναλλαγές σας υποβάλλονται σε διαδικασία κρυπτογράφησης μεσω της paypal και ειναι ασφαλεις.Επίσης ΔΕΝ αποθηκεύουμε ευαίσθητα στοιχεία καρτών πληρωμών (αριθμός κάρτας,ημερομηνία λήξης, CCV) στα συστηματά μας.

Τιμές Προϊόντων
Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες μας συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α.. Οι τιμές αυτές αφορούν τα προϊόντα και τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας, ενώ το walk.com.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές αυτές. Το walk.com.gr έχει δικαίωμα να μεταβάλλει τα ποσοστά των εκπτώσεων επί των αρχικών τιμών των προϊόντων καθ` όλη τη διάρκεια του έτους και οποτεδήποτε κρίνει αυτό σκόπιμο χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των πελατών του.

Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του www.walk.com.gr , τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες , από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

Περιορισμός ευθύνης
Το walk.com.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το walk.com.gr ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που η ίδια δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου της. Το ηλεκτρονικό κατάστημα μας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης το walk.com.gr ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@walk.com.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο +30 2610 223750
β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο). Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε μόνο με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.

 
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
 
Αλλαγές-Επιστροφές
Ολα τα προϊόντα, τα οποία έχουν αγοραστεί ηλεκτρονικά από το e-shop Walk δεν ειναι δυνατό να αλλαχθούν ή να επιστραφούν στο φυσικό κατάστημα της εταιρίας μας. Επιστροφές
Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφης μεσω e-mail ή τηλεφωνικά με τις απαιτούμενες πληροφορίες. Αφού ελεγχθεί το αίτημά σας , θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε και πάλι ενημερωτικό email και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος σας.
Αλλαγές Προϊόντων
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής μέσω e-mail ή τηλεφωνικά εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος. Για παραγγελίες εντός Ελλάδας και όταν το προϊόν δεν είναι σε έκπτωση ή προσφορά η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη (το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με courier της επιλογής μας), ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε € 5,00 ανά αλλαγή. Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού). Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το πρϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής μεσω e-mail ή τηλεφωνικά εντός 14 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 2 μηνών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας. Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Εαν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα. Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 10% για κάθε μήνα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.
Επιστροφές χρημάτων
Για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που ο πελάτης θελήσει να επιστρέψει το προϊόν κ δεν μπορεί να γίνει αλλαγή του με κάποιο προϊόν ίδιας κατηγορίας λόγω έλλειψης αποθέματος ή για προσωπικούς του λόγους, θα μπορεί να ακολουθηθεί πολιτική επιστροφής χρημάτων βάσει κάποιον προϋποθέσεων, όπου θα επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος (για λόγους αποφυγής καταχρήσεων), τα οποία ανέρχονται στα 5 ευρώ, κ το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω μόνο με την courier της επιλογής μας. Οι προϋποθέσεις είναι ότι η διαδικασία αυτή γίνετε μόνο: – εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκετε στην κούτα του όπως και παραλείφθηκε, χωρίς να έχει υποστεί κάποιου είδους φθορά, – μόνο όταν ο πελάτης μας ενημερώσει τηλεφωνικά, ή μέσω e-mail, εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, – συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, (απόδειξη η τιμολόγιο). Αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς εντος 3 ημερών για επιστροφή χρημάτων. Θα γίνεται κατάθεση των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό εντός 5 εργάσιμων ημερών. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

* Οποιοδήποτε εκπτωτικό κουπόνι ισχύει μόνο για όσα προϊόντα δεν έχουν ήδη έκπτωση

 

 

DELIVERIES TO EUROPE

EXCHANGES – RETURNS – PRODUCT REPLACEMENT

In all cases where you are asking for a refund or replacement of the product purchased you must inform us within seven (7) days of receipt of the item via the email address info@walk.com.gr explaining the reason you are asking for return or replacement, and you should also provide a contact telephone number. One of our delivery company associates will then contact you to collect the package for return.

Conditions for refund:

1. the product must not have been used or worn

2. return must be made within fourteen (14) calendar days

3. the product must be accompanied by the original proof of purchase (receipt, invoice, delivery note invoice etc.)

4. and must be in the condition in which it was received by the customer, complete and undamaged, and accompanied by the packaging that normally accompanies the product

In order to return the item(s) in good condition they must be packaged appropriately – in a larger box – so that they are protected during shipping.

You have the right to return item(s) purchased and ask for a replacement for the following reasons:

1. DELIVERY OF THE WRONG PRODUCT

In those cases where “WALK” is clearly responsible for delivery of items of a different design or size from that entered in the order form you may return the item in question.

Return of the items is free of charge throughout Greece.

 2. PRODUCT DEFECTS

In those cases in which there is a defect in the item you have the right to return the product you purchased and ask for its replacement by another product or products of a value up to or equivalent to the price you have already paid, or higher on payment of an additional sum, if you wish, within 14 calendar days of receipt of the item.

In case you would like to return items throughout Greece we will not charge you, as long as you communicate first with our with our customer services department 00302610-223750 (Mon-Fri 10:00-14:00).

 3. PRODUCT EXCHANGE

If you decide you wish to exchange the product you purchased you must enter the product code or codes and their size(s) in your e-mail communication and one of our associates will contact you.

In case you would like to return items throughout Greece we will not charge you ((one time return per delivery & within 14 days), as long as you communicate first with our with our customer services department 00302610-223750 (Mon-Fri 10:00-14:00).

 4. RIGHT OF WITHDRAWAL

You have the right to return the purchased item(s), exercising the right of withdrawal, and – only if the product has not been used or worn – to ask for refund of the sum you paid, within 14 days of the date printed on your purchase receipt.

The refund process will be completed at the latest within 30 days of receipt of the goods assuming they are in perfect condition.

Products purchased from the online store walk.com.gr may be exchanged or returned at our physical retail stores, upon prior communication with our customer services department on 00302610223750.

 

8. ORDER CANCELLATION

To cancel any order before shipping and delivery by courier you must contact 2610-223750, quoting your Order Number.